
Bazy firm są tym, co zagwarantować im może odniesienie sukcesu rynkowego. Mając bowiem ciekawy produkt do zaoferowania i wiedząc do kogo kierować personalnie swoją ofertę – można rzeczywiście zdziałać wiele. Można wręcz powiedzieć, że spełnione są wówczas wszystkie przesłanki zapewniające odniesienie sukcesu (więcej). Pozostaje wówczas tylko kwestia formy kierowanego do odbiorców (czyli tak naprawdę potencjalnych klientów) przekazu. Jeśli informacja, która udostępniana jest klientom jest ciekawa i atrakcyjna, to szanse powodzenia są naprawdę duże.
Konkurencja vs. sukces rynkowy

Autor zdjęcia: Jan Kraus
Konkurencja na rynku jest bardzo duża. Wiele firm stara się znaleźć odbiorców dla swoich usług i zbyt dla oferowanych przez siebie towarów. To kluczowe kwestie z punktu widzenia możliwości odniesienia sukcesu rynkowego. Wiedząc kto potencjalnie może być klientem firmy, można tak formułować ofertę, by osoby te zachęcić. Nieoceniona jest w tym przypadku poczta elektroniczna e-mail, bowiem to właśnie za jej pośrednictwem przekazuje się klientom z bazy danych ofertę firmy.